UCOM-ը Հայաստանի կապի առաջատար ցանցերից մեկն է։ «Orange Armenia» օպերատոր ցանցը գնելուց հետո մեծանում են աշխատանքային ծավալները, վերափոխված, ընդլայնման, զարգացման անհրաժեշտություն է առաջանում։ Վերակերպավորման և նոր ոճի ստեղծման համար հայտարարվում է մրցույթ, որի արդյունքում հաղթում է Archangel-ի ներկայացրած կոնցեպտը։ Ոգեշնչված Apple կազկակերպության ցուցադրությունների սրահների կերպարի մոտեցումից՝ օգտագործել էկոլոգիապես մաքուր նյութեր, հաճախ կիրառել բնական փայտն իր բնական տեսքով՝ Ucom-ի ձևավորման համար նյութերի ընտրության հարցում առանցքային շեշտը դրվեց էկոլոգիապես մաքուր նյութերի վրա կիրառվեց բնական փայտ, բուսականություն, վերջինից բխում է Ucom-ի բրենդային գույնը՝ կանաչը, օրգանական ապակիներ և այլն։ Հաղթած կոնցեպտի հիման վրա ստեղծվեց Ucom-ի բոլոր մասնաճյուղերի համար դիզայնի ուղեցույց /Guideline/, որով և հետագայում վերափոխվեցին Orange ցանցի բոլոր նախկին մասնաճյուղերը և նախագծվեցին նորերը Հայաստանի տարբեր շրջաններում։